Str. Crisan, nr. 41, Timisoara, 300368
 / Str. Principală, nr. 400, Moșnița Nouă
Luni - Vineri 08:00 - 17:30

Alenis Auto PartsPolitică de livrări

Politică de livrări

 

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:30:

Livram printr-o retea de transport care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra.

Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.

TAXE DE LIVRARE:


Livrarea este gratuita la comenzile de minim 1.000 lei

 

Taxa de livrare standard este de 19,99 RON (daca nu s-au atins pragurile de gratuitate, in limita a 15 kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate).

Produsele comandate se pot ridica si de la sediul nostru din Timisoara Str. Crisan Nr.41 sau din Moșnița Noua, str. Principală, nr. 400. In acest caz taxa de livrare este ZERO.

Greutatea volumetrica:

In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.

Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):

      – Anvelope, jante, cutii portbagaj, etc.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin apel telefonic sau pe mail la office@alenisauto.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

 

Hai să discutăm!
Salutare 👋
Cu ce te putem ajuta?